דילוג לתוכן

מה זה קמפיין קידום ממומן בגוגל?

איזה קמפיין בקידום ממומן של גוגל לבחור?

קיימים שני סוגים של קמפיינים בתשלום שיכולים לשמש למפרסמים של Adwords:

  • רשת החיפוש שהיא המודעות הממומנות המופיעות ב- SERP (Search Engine Result Page) של מנוע החיפוש של גוגל.
  • רשת התצוגה, כלומר באנרים או מודעות טקסט המוצגים באתרים המציעים שטחי פרסום.

ההבדל בין שני סוגי המודעות מסומן היטב, ולפני בחירת סוג של קמפיין, יש צורך להבין ולנתח את משתמשי היעד שאליהם אנו מתייחסים.

הדרכים הטובות ביותר להפעיל קמפיין קידום ממומן בגוגל

בהתחשב בכך שרק אנשי מקצוע יכולים להבטיח שהקמפיינים שלהם יעבדו מכיוון שיש להם הכשרה ולימודים ספציפיים בתחום זה, עדיין יש לומר שיש דרכים להשיג קמפיינים פונקציונליים של AdWords בהתחלה.

הכל מסתכם בשלושה דברים: מילות מפתח, PPC ועקביות. 

מילות מפתח יעילות ולא תחרותיות במיוחד הן מילות המפתח שעובדות בצורה הטובה ביותר עבור קמפיין שעובד. 

הם גם צריכים להיות עקביים עם מה שחברה מפרסמת.

כדי להרוויח כסף, אנשים צריכים לעשות משהו אחרי שהם לוחצים על מודעה. 

לדוגמה, הם עשויים לקנות מוצר או שירות או אפילו להזמין חדר במלון. קליק יהיה בזבוז כסף אם זה לא יקרה. גוגל גם רוצה לפרסם חברות המציעות שירותים בהתאם למודעות שלהן, מכיוון שהמוניטין שלה מונח על כף המאזניים. 

מסיבה זו, מנוע החיפוש נותן למודעות דירוג בהתבסס על מידת עקביותן (עד לאיכות עליונה). 

מה שאומר שאתה יכול להימנע ממודעות שאינן הגיוניות, גם אם הן שילמו יותר עבור אותן מילות מפתח? מסיבה זו, עיצוב קמפיין AdWords טוב הוא עבודה אמיתית.

כיצד להגדיר קמפיינים בקידום ממומן בגוגל?

הגדרת הקמפיינים בתשלום בגוגל היא פשוטה יחסית (ומהירה), במיוחד מכיוון שהפלטפורמה מנחה אותך לאורך ההתקנה ומספקת טיפים מועילים לאורך הדרך.

 

ברגע שאתה מבקר באתר המודעות של Google ולוחץ על "התחל עכשיו", מאשר את המידע על העסק שלך. 

הירשם באמצעות חשבון Gmail שלך והשתמש בכתובת האתר שלך כדי להגדיר חשבון. 

Google תפתח לוח מחוונים עם אפשרויות ההגדרה העיקריות הדרושות להפעלת החשבון שלך. 

זכור להזין את פרטי החיוב שלך על-ידי לחיצה על "כלים" בקצה השמאלי העליון.

 

בחר את סוג הקמפיין בהתבסס על המטרה שברצונך להשיג: בדרך זו גוגל תיירט את המשתמשים בעלי הנטייה הגבוהה ביותר לבצע סוג פעולה ספציפי זה. 

סוג הקמפיין שתבחר יקבע את מיקום המודעות ואת האפשרויות וההגדרות שתוכל לבחור. 

להלן המטרות וסוגי הקמפיינים שבאפשרותך לבחור, אם אין לך מטרה ברורה תוכל גם ליצור קמפיין ללא מטרות:

1. יעדי הקמפיין של Adwords

בעת בחירת סוג הקמפיין, זכור שאם בחרת בקניות, גוגל תצטרך תחילה להעלות את המוצרים שלך כראוי לחשבון מרכז הסוחר שלך, כמו גם להגדיר ולחבר אותו לחשבון Adwords שלך.

2. סוגי קמפיינים של מילים נרדפות

כעת, פלטפורמת Google Ads תנחה אותך צעד אחר צעד, ותאפשר לך לתת צורה לקמפיין שלך, ותגדיר את המבנה שלו: מיקום, מיקום, שפות, פלחי קהל, תקציב, שיטת פרסום, הצעה, סיבוב מודעות. 

אם יש לך ספק, תוכלו למצוא הסברים מפורטים על ידי לחיצה על סימני השאלה ליד הפריטים הבודדים או במדריך בקצה העליון ממש ליד החשבון שלך.

לסיכום

אם אתה חדש במודעות Google , קרא כפי שאנו נראה לך את הטיפים הטובים ביותר לניהול הפרסומות שלך טוב יותר.

שקול את מילת המפתח השלילית: מודעות Google מאפשרות לך להוסיף מילות מפתח שליליות המתאימות לקמפיינים שלך ולקבוצות המודעות שלך. 

עם מילות מפתח שליליות, אתה יכול להגיד לגוגל על מה המודעה שלך לא. לעתים קרובות לא מעריכים כראוי את השפעת השימוש בהם. 

הם שיטה יעילה לביטול עלויות מיותרות. 

מילות מפתח שליליות יכולות לחסוך לך כסף בשתי דרכים: על ידי הפחתת מספר מילות המפתח והקליקים המיותרים, ועל ידי הגדלת ציון האיכות של המודעה על ידי הפיכתה לרלוונטית יותר. 

משמעות הדבר היא כי אתה יכול להפחית את ההוצאות שלך ולשלם פחות עבור קליקים בממוצע, השגת תוצאות זהות או טובות יותר

error: Content is protected !!