שיווק במדיה חברתית

מהו פרסום במדיה החברתית?

מטרת הפרסום ברשת החברתית היא להציג פרסומות ממומנות על ידי משתמשי המותג באתר הרשת החברתית, אשר עשוי להיות מעורבב עם התוכן או מוצג בפורמט אחר. 

ברוב המקרים, פרסומות אלה מבוססות על מודל עלות לכל קליק (CPC), כלומר המפרסם משלם רק כאשר הגולש לוחץ על הפרסומת.

כמובן, ישנם סוגים שונים רבים בהתאם למקום שבו הם ממוקמים ביחס לרשת. נכון לעכשיו, להלן הפלטפורמות העיקריות הזמינות:

  • מודעות פייסבוק, הרשת הפופולרית ביותר בעולם נמצאת לא הרחק מאחור כשמדובר בהצעת שירותים למפרסמים. 

          לפייסבוק יש ממשק פרסום נרחב מאוד, שבו למפרסמים יש כל מיני אפשרויות לקדם את התוכן שלהם או להציג את המוצרים והשירותים שלהם.

  • מודעות אינסטגרם, אינסטגרם ופייסבוק משתפות את אותו פתרון פרסום, כך שקל מאוד לארגן קמפיינים מתוזמרים. 

          ברשת זו, מה שעובד בצורה הטובה ביותר הם קמפיינים עם רכיב חזותי גבוה.

  • מודעות טוויטר, למרות שרשת זו כבר לא נהנית מהפופולריות של השנה, היא עדיין אפשרות מעניינת מאוד כשמדובר בפרסום. 

          בין אפשרויות המודעות החברתיות שלה אנו יכולים למצוא קמפיינים המותאמים למגוון רחב של מטרות: המרה, לידים, הורדת יישומים …

  • מודעות יוטיוב, אם אתה רוצה לקדם את המותג שלך באמצעות קטעי וידאו, YouTube הוא מקום נהדר להכניס את הפרסום שלך. 

          הם הפורמט הדומה ביותר למקומות מסורתיים.

  • מודעות סנאפצ’ט, פרסום בסנאפצ’ט עדיין לא פופולרי במיוחד בשוק הספרדי, מה שאומר שאתה יכול להתנסות במודעות שלך מבלי לדאוג כל כך הרבה לגבי התחרות. הוא אידיאלי עבור מותגים קלילים, עם אפשרויות אינטראקטיביות כמו עדשות ממומנות וסינון גיאוגרפי ממומן.
  • מודעות פינטרסט, רשת זו היא מכרה אמיתי לנצל במגזרים כגון חתונות, מטבח או אופנה.
  • מודעות לינקדאין, אם החברה שלך מקושרת ל- B2B או שאתה רוצה להגיע לקהל מקצועי בעיקר, זה המקום שלך.
error: התוכן מוגן!!
דילוג לתוכן