מטרת הפרסום ברשת החברתית היא להציג פרסומות ממומנות על ידי משתמשי המותג באתר הרשת החברתית, אשר עשוי להיות מעורבב עם התוכן או מוצג בפורמט אחר.
ברוב המקרים, פרסומות אלה מבוססות על מודל עלות לכל קליק (CPC), כלומר המפרסם משלם רק כאשר הגולש לוחץ על הפרסומת.
כמובן, ישנם סוגים שונים רבים בהתאם למקום שבו הם ממוקמים ביחס לרשת. נכון לעכשיו, להלן הפלטפורמות העיקריות הזמינות:
לפייסבוק יש ממשק פרסום נרחב מאוד, שבו למפרסמים יש כל מיני אפשרויות לקדם את התוכן שלהם או להציג את המוצרים והשירותים שלהם.
ברשת זו, מה שעובד בצורה הטובה ביותר הם קמפיינים עם רכיב חזותי גבוה.
בין אפשרויות המודעות החברתיות שלה אנו יכולים למצוא קמפיינים המותאמים למגוון רחב של מטרות: המרה, לידים, הורדת יישומים …
הם הפורמט הדומה ביותר למקומות מסורתיים.
eDigi הוא עסק לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים.
נותנים מענה ברמה המקיפה והמקצועית ביותר לשיווק ופרסום ממוקד ונכון עבור חברות, ארגונים ועסקים.
תוך כדי הקפדה על טיב השירות, מקצועיות והשגת מטרות ויעדי השיווק עבור כל לקוח.