כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

הדרך הטובה ביותר לכתיבת תוכן שיווקי שאנשים רוצים לקרוא

המטרה העיקרית שלנו בכל הנוגע לכתיבת תוכן שיווקי היא שההודעות שלך יישארו אצל אנשים.

בשבילי, אין דבר גרוע יותר מכתיבת מאמר במשך שש שעות רק כדי לגלות שאף אחד לא קורא אותו כשאני בודק את הנתונים הסטטיסטיים.

עם זאת, כתוצאה ממבול הפרסום, התחום הופך להיות צפוף יותר ויותר.

יש לך סיכוי גדול פי 475 לשרוד התרסקות מטוס מאשר ללחוץ על פרסומת באנר.

כמשווק, איך אתה מתמודד עם ההזדמנויות האלה?

כאחת מ-40 האסטרטגיות הדיגיטליות המובילות בעולם, ננסי הארהוט עשתה מחקר מקיף על השפעת מדעי ההתנהגות על השיווק.

במהלך כנס נכנס 2020, הם נתנו מושב שכותרתו “10 סודות מדעיים שהופכים את התוכן שלך בלתי אפשרי להתעלם.

writing-marketing-content

מהם השלבים לכתיבת תוכן שיווקי נכון?

יש מילים וביטויים שהוכחו מדעית כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים, אבל היית משתמש בהם אם היו נאמר לך?

הוכח כי כמה ביטויים יש את היכולת להפעיל חלקים מסוימים של המוח על ידי מעקב אחר העיניים, מיפוי חום, ואפילו סריקות MRI.

אם אתה קורא נתח ארוך של חומר או מרפרף על פני דף, סביר יותר שתיתקל במונחים אלה.

כתוצאה מכך, גם אם הם שמו לב רק באופן חלקי לתוכן הקודם, הם עוצרים וסופגים ביסודיות את מה שמילים אלה מעבירות.

תמונה שווה אלף מילים, וכולנו יודעים את זה.

אנחנו לא יכולים להתחיל ולכתוב תוכן שיווקי מבלי להוסיף תמונות המתארות את הכתיבה שלנו ואת התוכן שבו.

על פי תיאוריית המחסור, פריט נדיר הוא בעל ערך רב יותר מכיוון שהוא נדיר יותר.

כאשר אנו חוששים כי אנו עלולים לאבד את ההזדמנות אם אנחנו לא זזים באופן מיידי, המוח שלנו אמור להגיב פיזית.

הרעיון של מחסור עשוי להיות מנוצל כדי לעורר תחושה של דחיפות אצל הלקוח, בדומה לרעיון השיווק FOMO.

למעשה, על פי Experian, שימוש במונח “דחיפות” בעותק שיווקי העלה את שיעורי הקליקים ב -14% ואת שיעורי העסקה ללחוץ ב -59%.

אם ברצונך להחיל את הרעיון של מחסור בחומר שלך, תצר את ההצעות הבאות:

  • אם האירוע, ההצעה או הקמפיין שלך תלויים בזמן, שעון ספירה לאחור עשוי לעזור.
  • אל תפחדו להשתמש בשפה קליט כמו “מכירה מסתיימת עכשיו” או “הצעה בלעדית” או “להיות הראשון” או “ליהנות ממנו כל עוד אתה יכול.”
  • להרוויח מלהיות היחיד שיודע על זה, חשוב על יצירת קבוצת מדיה חברתית פרטית ושימוש בביטויים כמו “רק בשבילך”.

אנשים יציירו את דעתם על הנושא שלך בזמן שהם קוראים אותו. אז, קח use של מושג הזמינות.

כתוצאה מחוויותיהם האישיות, אנשים מסוגלים להעריך את האפשרות שמשהו מתרחש. כדוגמה, אם אדם מכיר מישהו שיש לו ניסיון גרוע במסעדה מסוימת, סביר יותר להניח כי המטבח במסעדה זו הוא נורא, גם אם כל הביקורות מצביעות אחרת.

לפני שתבקש פעולה מסוימת, התחל בהנחת יסוד זו במאמר שלך. הדרך הטובה ביותר להשתמש בחוויות שלהם היא לשחק את הסיפורים שלהם. למשל,

  • חשוב על תקופה בחייך שבה ייתכן שהנית תועלת מהמוצר או השירות שאתה כותב עליהם. הדגם כיצד ייתכן שהמוצר או השירות שלך הקלו על רגשותיהם באותה עת.
  • שים את עצמך בעמדה של הקורא. זה מניע אותם להרהר “מה אם” תוך כדי הרהור הערך הפתרון שלך עשוי להציע.

כסופר, תמיד עדיף להשתמש בסיפורים כדי לעזור לאנשים לשכוח את השליליות שלהם.

לא אתה ולא הקהל שלך יקבלו איך להרגיש כשאתה מספר נרטיב.

במקום זאת, אפשר להם לגבש דעות משלהם בהתבסס על מה שיש לך לומר.

כתוצאה מכך, סביר יותר שהם יגיעו למסקנה שהנהגת אותם במיומנות.

שירי ילדים עשויים לשמש גם כטכניקה אם יש לך עסק עם מישהו סקפטי.

מחקרים הראו כי אנשים נוטים יותר לחשוב כי משפט כי חרוזים הוא אמיתי מאשר אחד שאינו מתחרז, גם אם זה נשמע נדוש.

על פי הרהיטות (מלשון רהוט) השוטפת, אנשים נוטים יותר להעריך מידע כאשר יותר קל להם להבין אותו.

דוגמה לתיאוריה זו בפעולה ניתן למצוא כאן, למשל: במשפט של או-ג’יי סימפסון, זה נטבע כמשפט קליט.

במקרה שמשהו לא מתאים, אתה חייב לזכות בו.

עורך הדין ג’וני קוקרן השתמש בהערה זו כדי להטות את חבר המושבעים לטובתו של או-ג’יי.

אל תהיה נדוש כשאתה משתמש באסטרטגיה זו בקמפיינים השיווקיים שלך.

גם אם אתה מנסה להעביר משהו רציני, לשורות חרוזים עשויה להיות השפעה הפוכה על הקהל שלך.

כתוצאה מכך, חשוב לבחור את המילים שלך בקפידה.

זכור תמיד שאתה רוצה שהמידע שלך ייתפס כסמכותי ומהימן על ידי הקהל שלך.

לכולנו יש. במקרה שאנחנו לא בטוחים לגבי מה שאנחנו רוצים לקנות, איפה אנחנו מתחילים?  הפידבקים.

הוכחה חברתית היא מה שאנחנו מדברים עליו כאן.

אם אתה לא בטוח לגבי שום דבר, אתה מחפש את הדעה של מי אלה יש את אותם ספקות כמו שאתה.

התפיסות של אנשים על החברה שלך מושפעות במידה רבה מהוכחה חברתית.

עם זאת, אתה יכול גם לנצל את זה כדי לתפעל את התפיסה שלהם על זה.

גם אם הסחורות והשירותים שלך מדהימים את הלקוחות שלך, הם צפויים לחפש את דעתם של אחרים לפני ביצוע בחירה רכישה.

אל תתנו לדיון לשנות את מהמסלול בכך שלא תספקו את המידע שהקהל שלכם משתוקק לו.

דרך אחת להשתמש בהוכחה חברתית היא לשנות את השפה שבה אתה משתמש.

גלה מדוע השירותים שלנו הם הטובים ביותר עבורך על ידי התבוננות בסיבות מדוע כל כך הרבה מהשכנים שלך משתמשים בשירותים שלנו.”

בין הפריטים האחרים שיש להוסיף בתוכנית שלך הם:

  • הפניות
  • הצעות מחיר
  • תצפיות (באתר שלך)

כמו כן, חשוב על פיתוח תוכנית לתוכן שנוצר על-ידי משתמשים. כדי לעזור לך להתחיל, הקמנו את המדריך השימושי הזה.

לבסוף, מושג הסמכות. על פי תיאוריה זו, אנשים נוטים להסכים עם אלה שיש להם עמדות סמכות.

לכן עליך לפנות לאנשים סמכותיים בעסק שלך כדי להגדיל את התוכן שלך כדי להציג את החברה והמותג שלך כרשות העליונה.

ישנם כמה מקרים של תאגידים שביססו את עצמם כדמויות סמכותיות

המסקנה שלנו לכתיבת תוכן שיווקי

התחל בקטן, עקוב אחר ההתקדמות שלך, ואל תהיה מהסס לנסות טקטיקות שונות.

חשוב לזכור שלא כל העסקים זהים, וגישות ורעיונות מסוימים עשויים להיות טובים יותר עבורך מאחרים.

עם זאת, זכור כי לא משנה באיזה עסק אתה נמצא, אתה עובד עם בני אדם.

ולמרות העובדה שאנחנו אוהבים להאמין שאנחנו ייחודיים, כל מדען התנהגותי יגיד לכם שהמוחות שלנו מתוכנתים להגיב למספר מוגבל של מצבים.

ניצול זה יאפשר לך לגלות כיצד המדע עשוי לשפר את אסטרטגיית השיווק והתוכן שלך.

writing marketing content

אז שנדבר?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי...

error: התוכן מוגן!!
דילוג לתוכן