קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

היא תוכנית פרסום במחיר לקליק המאפשרת למפרסמים להציב מודעות טקסט, תמונה ווידאו בגוגל, ברשת המפרסמים של גוגל וב-YouTube.

מאפשרת לכל מי שרוצה לפרסם באופן אסטרטגי באינטרנט בתוצאות מנוע החיפוש וגם ברשתות פרסום קשורות.

בעזרת קידום ממומן ניתן להגדיל באופן דרמטי את הנראות של האתר שלך באופן מיידי וליצור עבורך יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים חדשים אשר צריכים את השירות שלך וזאת במידה והמודעה שיצרת בגוגל טובה או ליתר דיוק לא פחות ממושלמת וזאת בשונה מקידום אורגני שתלוי באיך שהאתר שלכם ניראה מבחינת גוגל.

ניתן לפנות לאנשים שהראו עניין במותג באמצעות ניתוח נתונים ושימוש בכלים לשיפור התוצאות. 

לכל זה יש ערך משמעותי למפרסמים מבחינת הגעה לקהל ממוקד, המאפשר להם לבחור יעדים מדויקים לפרסומות שלהם, מבלי לחרוג מתקציב הפרסום שנקבע, ובכך לשפר  את שיעור ההחזר על ההשקעה בשיווק מקוון.

מהם היתרונות בקידום ממומן לעומת קידום אורגני?

משלמים אך ורק לפי קליקים

היתרון בתשלום לפי קליק משמעותי ביותר כי רק כאשר לוחצים על המודעה שלנו אנחנו נצטרך לשלם.

 

Fast marketing results

תוצאות מהירות מאוד

התוצאות של שיווק ממומן בגוגל מהירות ומידיות, כמובן שזה תלוי מאוד באיכותם של המודעות.

Marketing budget

לפי התקציב שבחרתם

יכולת לקידום ממומן בגוגל על פי התקציב האישי שלכם מראש.

אין הגבלה של מילות מפתח

במחקר מילות המפתח לעסק שלכם ניתן לציין כמה מילות מפתח וביטויים שאתם רוצים, הרלוונטים אליכם.

  • מה זה בעצם קידום ממומן של גוגל?
  • איך זה מתבצע?
  • מה צריך לעשות כדי באמת להגיע לעמוד הראשון בגוגל?

אתם בטח שואלים את עצמכם את השאלות הללו כל הזמן…  ובמיוחד שואלים למה שאני יהיה בעמוד הראשון בגוגל ואחרים לא יהיו? איך אני יכול בכלל להתחרות עם החברות הגדולות ביותר במשק, הליוויתנים הגדולים.

הרבה מאוד מאיתנו סקפטים בנוגע לקידום ממומן בגוגל, חלקנו או אפילו רובנו מוותרים מראש על ההזדמנות הזאת לנסות בכלל לקדם את עצמינו במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל!

אז בשביל זה אני פה, ואני אגיד לכם קודם כל דבר אחד ופשוט מאוד, קידום ממומן בגוגל עובד ועובד בגדול!

מה שצריך זאת פשוט אסטרטגיה נכונה , מחושבת, מדוייקת, איכותית ומקצועית איך להביא את העסק שלנו להיות מדורג בראש הפירמידה של מנוע החיפוש של גוגל.

בראש ובראשונה ולא נלך סחור סחור אלא ישר ולעניין, מה שאתם צריכים כדי להתחיל קודם כל זה חשבון ג’ימייל, חשבון גוגל אדס, חשבון תג מנג’ר ותקציב מראש אשר אתם יכולים לעמוד בו.

pay per click

לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיין בגוגל השאר פרטים...

איך פלטפורמת הקידום הממומן של גוגל עובדת?

  1. לפי מילות מפתח

    אנשים שרוצים לקדם את העסק שלהם בגוגל משתמשים במילות מפתח, שהומצאו למעשה על ידי מנוע החיפוש יאהו! אם אתה רוצה להפעיל קמפיין פרסום ב- בגוגל, יש לך אפשרות להגדיר קמפיין משלך ולפלח אותו לקבוצה ספציפית מאוד של אנשים בהתבסס על דברים כמו גילם או מקום מגוריהם.

    זה כמו מכירה פומבית אמיתית כשאתה מרכיב קבוצה של מילות מפתח המתארות את העסק שלך (לדוגמה, “מיקום סו טורינו”) ושם עליהם מחיר. אנשים לא רואים את המודעה רק כי אתה משלם להם סכום מסוים. אתה צריך לדעת איך לבחור מילות מפתח יעילות שאינן שנויות במחלוקת מדי, כמו “מיקום קידום אתרים בטורינו”. זו לא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. מילת מפתח כזו היא תחרותית מאוד, ולכן ההצעה צריכה להיות כל כך גבוהה שהיא מציעה מחיר גבוה יותר מהעסקים הגדולים ששילמו עבור אותה מילת מפתח בעבר. קמפיין יעיל של AdWords מתמקד במילות מפתח ספציפיות שנבחרו לאחר הרבה מחקרים ובדיקות שטח. זו הסיבה שתמיד עדיף לשכור איש מקצוע, מאשר לנסות לעשות זאת בעצמך.

  2. שלם לפי קליק – PPC

    לאחר שהקמת את הקמפיין ואת מילות המפתח שצוינו, תצטרך להחליט על המחיר שאתה מוכן לשלם לגוגל בכל קליק ובתקציב היומי.

    הסיבה לכך היא שגוגל אדס עובד עם מערכת בשם Pay per Click (PPC): בכל פעם שמשתמש בגוגל לוחץ על הפרסומת, גוגל מרחיב את הסכום קבוע מראש מהתקציב היומי, עד שהתקציב מוצה במלואו. דווקא מסיבה זו חיוני ליצור קמפיינים הממקסמים את יחס ההוצאה / הקליק, כדי לא להיאלץ להוציא סכומים אסטרונומיים על מילות מפתח מבוקשות מאוד, ולכן, מילות מפתח תחרותיות מאוד.

למי מתאים לקדם בגוגל?

  1. לכולם אפשר להגיע שקידום ממומן בגוגל מתאים כמעט לכל עסק באשר הוא, אם אילו עסקים קטנים או גדולים או אפילו עסק חדש שנפתח זה עתה ורוצה להתחיל לשווק את העסק שלו כבר מההתחלה בשביל להיות נוכח במנוע החיפוש של גוגל.
  2. מיזם או מבצע חד פעמי – לדוגמא: במידה ויש לכם מוצר עכשווי שאתם מעוניינים לקדם אותו כבר עכשיו או שיש לכם שירות חדש שברצונכם לשווק אותו מיידית כדי שיכירו אותו בהקדם האפשרי וליצור מכירות מיידיות אז קידום ממומן בגוגל זה הפיתרון האולטימטיבי עבורכם.
  3. כמות לקוחות לעסק שלך – במידה וזורמים לעסק שלך הרבה מאוד לקוחות אשר מגיעים בעיקר דרך קידום ממומן בגוגל ואין לך שליטה מסויימת להכיל את מאות או אלפי הלקוחות שזורמים אליך אז מה שתוכל לעשות הוא פשוט לעצור את פרסום המודעות שלך בגוגל בזמנים של עומס ומאידך תוכל לחדש את מודעות הפרסום של העסק שלך בזמנים של יובש ודעיכה.
  4. עסק עונתי – בעסקים עונתיים הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לבצע חשיפה מוגברת עם פרסום מסיבי יותר של מודעות פרסום העסק שלך בגוגל כדי לזכות בנתח גדול יותר של רווחים שהעסק שלך מניב, כמובן שרצוי גם קידום ממומן בכל עונות השנה אבל בצורה מבוקרת וכמובן זה תלוי בנישה של העסק שלך ובמוצר שאתה מוכר.

מה ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לקידום אתרים אורגני?

קידום ממומן

קידום אורגני

השקעה באתר

לא הכרחי, דף נחיתה מושקע יעשה את עבודה מעולה.

הכרחי ביותר, האתר חייב להיות מושקע מבחינת הנראות שלו,תוכן מקורי ושאר הדרישות של גוגל.

תוצאות הפרסום

ניהול והקמה של קמפיינים איכותיים תביא תוצאה מיידית.

תלוי בנישה של העסק שלכם, יכול לקחת לפעמים גם שנה שלמה אבל זאת הדרך המשתלמת ביותר בסופו של דבר.

פילוח

ניתן להגדיר את קהל היעד שלנו בצורה הממוקדת, מדוייקת ביותר.

אין הגדרה של מיקוד מדוייק אלא התוכן באתר צריך להיות איכותי ומקורי וכמובן רלוונטי לגולש. 

חשיפה 

מוגבלת - תלוי בתקציב שלכם.

לא מוגבלת .

עלות

חלק מתקציב הקידום הולך למקדם וחלקו השני הולך לטובת פרסום המודעות בגוגל.

מקדם האתר.

קידום ממומן בגוגל - כמה זה עולה לך?

קידום אתרי תדמית

שח 2,000
חודשי
  • עבור הקמת קמפיין פרסום ועלות הניהול החודשית
  • שים לב - תקציב מעל 8,000 ש"ח יחושב לפי 20% מעלות התקציב

קידום אתרי חנות

שח 3,000
חודשי
  • עבור הקמת קמפיין פרסום ועלות הניהול החודשית
  • שים לב - תקציב מעל 10,000 ש"ח יחושב לפי 20% מעלות התקציב

אז שנדבר?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי...

העסק שלך מפסיד 100% מההזדמנויות שאתה לא מנצל

אם הגעת עד פה אז זהו סימן שאתה התחלת להבין שבלי שיווק נכון, איכותי ומקצועי לעסק שלך, העסק שלך לא ישרוד. הרבה אנשים חושבים שאם הם יפתחו עסק אז העסק יצמח לבד, אז זהו שלא, אל תשלה את עצמך!
ככל שתדחה את פרסום העסק שלך אז הוא יפגע וזה עלול לפגוע גם בך!
אל תעשה את זה לעצמך ותתחיל לשווק אותו!
זה לא משנה אם אתה עסק חדש או פעיל כבר, עסק חייב תזרים מזומנים כדי להמשיך לפעול ולשרוד!
כאשר אתה מטפל בעסק שלך (הנכס שלך, הילד שלך) , מטפח אותו ו"משקה" אותו כל פעם בצורה מבוקרת, מה שיקרה בסוף, הוא שאתה תקצור את הפירות הכי יפים שיש.

אתה צריך לשאול את עצמך מספר שאלות חשובות מאוד!

  • האם אתה מוכן לסכן את העסק שלך שאתה כל כך אוהב וקשור אליו שיגדל בעצמו ללא שיווק ופרסום נכון?
  • האם אתה רוצה להתקדם כמה שלבים קדימה ולשדרג את החיים שלך ושל המשפחה שלך בכך שתגדיל את תזרים המזומנים של העסק?
  • האם אתה רוצה עוד לקוחות חדשים שיכירו את העסק שלך ויגיעו אליו?
  • האם אתה רוצה להפסיק לדאוג, לפחד, להיות בלחץ תמידי ולחשוב כל הזמן איך אתה מגדיל את מאגר הלקוחות שלך?

הפסק להתלבט! תן לנו לגרום לעסק שלך להופיע במקומות הראשונים בגוגל עם מודעות ממומנות

ppc - pay per click

השאר פרטים לקביעת פגישה וייעוץ חינם ונחזור אליך תוך 24 שעות

error: התוכן מוגן!!
דילוג לתוכן