ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן בגוגל

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן בגוגל?

עכשיו הסברנו ארוכות וברחבה מהו קידום אתרים אורגני וכמה אופטימיזציה לאתר חשובה אבל מה דעתך על SEA? 

ראשי התיבות מייצגים פרסום במנוע החיפוש, או קידום ממומן של מודעות גוגל. 

ובכן, מה יותר טוב, קידום אתרים אורגני או SEA(ידוע גם כ-PPC)?  הכל תלוי מה המטרה העיקרית שלך.

מודעות גוגל יכולות לתת לך נראות בזמן קצר,  אבל רק כל עוד אתה משלם על זה. 

ברגע שתקציב הפרסום מנוצל במלואו, הדף שלך נעלם שוב ממנוע החיפוש של גוגל כאילו ולא היה קיים.

לא כך עם אופטימיזציה למנועי חיפוש “SEO”: אתה לא יכול לקנות מיקומים טובים בתוצאות החיפוש האורגניות. 

אם אתה עושה את זה לתוך 10 העליון (או אפילו העליון 3), אתה תעשה את זה בעצמך ולכן כל בר קיימא יותר . 

דף ממוטב מבחינה מקצועית מדרג “כמעט לבדו” לאורך זמן וליותר ויותר מילות מפתח.

וכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש דורשת קצת מאמץ, במיוחד בהתחלה אבל ברגע שעשית את מחקר מילות המפתח, תכנון מבני, וכו ‘, כתב קטעי התוכן החשובים ביותר שלך ובנית פרופיל קישור תחרותי, עומס העבודה פוחת (בהתאם לתחרות שלך).

החוכמה היא להשתמש בשתי האסטרטגיות  ביד. 

מודעות גוגל מספקות לך נתונים בעלי ערך בתחילת הקמפיין שלך במנוע החיפוש ומעניקות לך נראות במהירות רבה. עם זאת, לאחר מכן, אתה תראה תוצאות יפות ותתחיל לקבל לידים רבים.

בנוסף, תוכלו לראות טבלת השוואה בין קידום אתרים אורגני לבין קידום ממומן בגוגל בדיוק פה.

error: התוכן מוגן!!
דילוג לתוכן